Lukt het inloggen niet? Loop deze 4 stappen na
- Kijk het e-mailadres na
Leden krijgen via het primaire e-mailadres dat bekend is bij de club, een uitnodiging voor het gebruik van de KNLTB ClubApp. In dit mailtje staan de gegevens die het lid kan gebruiken om een wachtwoord in te stellen in de KNLTB ClubApp. Het is dus erg belangrijk dat het juiste e-mailadres van elk lid bekend is bij de club. Indien het lid zijn/haar e-mailadres wilt wijzigen dan kan hij/zij dat doen via de ledenadministrateur van de club. Let op: ervaring leert dat het systeem minder goed reageert op @tele2, @zonnet, @versatel, @telfort, @planet en @kpn mails. Wij zijn bezig om een oplossing voor dit probleem te zoeken. Indien het lid een ander type e-mailadres heeft dan kan de ledenadministrateur dit wijzigen in KNLTB.Club via [email protected] - Heb geduld en check je spam- en reclame inbox via je webmail (!)
Krijg je geen mail binnen na het resetten van je wachtwoord in de KNLTB ClubApp? Heb even geduld. Het kan soms wel 5 minuten duren voordat je wachtwoord binnenkomt. Daarnaast horen we heel vaak dat het wachtwoord in jouw spam-box of reclame-box binnenkomt. Check deze twee inboxen dan ook altijd even! Let op: Veel personen gebruiken hun mailboxen via een geconfigureerde omgeving in plaats van via de webversie. De geconfigureerde omgeving van je mailbox toont meestal niet zowel de spam- als de reclame mailbox. Check je spam en reclame inbox daarom via de webversie. Bijvoorbeeld: via https://webmail.telfort.nl/mail/main of https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp. - Gebruik de juiste gegevens
In de KNLTB ClubApp kun je inloggen via je bondsnummer of clubnummer. Let op: het clubnummer is niet het verenigingsnummer. Clubnummers (ookwel: clublidnummers) zijn alleen voor leden die geen bondslid zijn. De meeste leden zijn dit wel en dienen daarom in te loggen met hun bondsnummer. Je kunt je bondsnummer op je ledenpas vinden. - Zorg dat het juiste type lidnummer gebruikt wordt om in te loggen
Indien je de 'Reset mijn wachtwoord' optie in de KNLTB ClubApp gebruikt, check dan altijd even of deze ingesteld staat op 'Clubnr.' (clublidnummer indien je geen bondslid bent) of 'Bondsnr.' (bondsnummer van je ledenpas).
De ClubApp kun je downloaden voor zowel Android als Iphone toestellen. Zoek op KNLTB ClubbApp en installeer deze.
Zodra je de app gedownload hebt, krijg je een scherm waar je de vereniging moeten opzoeken. Let op de je de juiste T.V. De molen hebt, want er zit ook een T.V. De Molen in Oud beierland
Nadat je de vereniging geselecteerd hebt, krijg je het inlogscherm. Hier kan je inloggen met je bondsnummer of je clublidnummer. Het bondsnummer staat op het pasje van de club of kun je opvragen bij de [email protected] . Je kunt zelf je wachtwoord installeren door op ‘reset mijn wachtwoord’ te klikken, dan wordt er een mail verstuurd naar het geregistreerde e-mailadres op hun lidkaart.
Wachtwoord vergeten?
Geen mail ontvangen na aanvraag nieuw wachtwoord? Kijk dan of de mail niet in de spambox staat. Nog steeds geen mail? Neem dan contact op met [email protected] .
Heb je niet de mogelijkheid om zelf een baan te reserveren, kijk dan wanneer er een baan vrij is en stuur een mailtje naar [email protected] Wij zorgen dan dat de baan ingepland wordt. Helaas kan het zo zijn dat intussen de baan door iemand anders is geblokkeerd, maar dan krijg je daar bericht van.